الین طرح فناوران هوشمند

سیستم مه پاش برای رستوران

سیستم مه پاش رستورانی

سیستم مه پاش رستورانی

یکی از مهمترین موارد استفاده از سیستم های مه پاش استفاده از آن در رستوران ها است. زمانی که میزهای رستوران پر از مشتری می شوند دمای رستوران بالاتر می رود. با وارد شدن به فصول گرم سال و همچنین استفاده از دستگاه پخت و پز باعث افزایش ایجاد گرما و دمای محیط می شوند. به همین دلیل نیاز به یک نوع سیستم سرمایش فصلی است تا بتواند این دمای هوا را جبران کند. سیستم مه پاش رستوران این هدف را ممکن می سازد. سیستم مه پاش رستوران همچنین می تواند به عنوان یک جداکننده گذرگاه ها و محل رستوران است و علاوه بر این برای افراد سیگاری که نیاز به فضای باز دارند مناسب است.

دستگاه مه پاش چیست

دستگاه مه پاش سیستمی برای ایجاد سرمایش در فضاهای باز است که با پاشش آب باعث ایجاد سرمایش برای شما ، مهمان ها شما، کارمندان شما، مشتریان شما و حتی حیوانات خانگی و دام و طیور و گیاهان شما می شود. این سیستم ها با نام های متفاوتی مثل سیستم میست ( mist )، رطوبت ساز و مه ساز نیز نامیده می شود. اما همه آنها یکسان است و عملکرد یکسانی دارند. تمام مه ساز ها با سرمایش تبخیری کار می کنند؛ سرمایش زمانی صورت می گیرد که آب در هوای گرم تبخیر می شود و به این علت که تبخیر یک فرآیند گرماگیر است، باعث کاهش دما می شود و به خوبی در آب و هوای خشک کار می کند. آب تحت فشار از طریق نازل های بسیار کوچک خارج می شود و تشکیل ذرات کوچک آب و یا تبدیل به مه می شود. آب بعد از خروج بخار می شود و محیط اطراف خود را خنک می کند. زمانی که ذرات آب ریزتر می شود به طور کامل بخار می شود و سرمایش بیشتری نسبت به ذرات درشت تر ایجاد می کند.

مزایای دستگاه مه پاش رستوران

اصلاح رستوران تان به عنوان یک رستوران چهار فصل می تواند یک مسئله باشد. رستوران های زیادی دارای زمان ها شلوغی و زمان های مرده زیادی هستند. با استفاده از سیستم مه پاش رستوران می توانید زمان های پیک شلوغی رستوران و زمان های مرده رستوان را بهینه کنید تا مشتریان به تعداد مناسب در طول روز از رستوران استفاده نمایند و احساس مطلوب تری داشته باشند.  همچنین پرسنل شما توانایی خدمت رسانی سریع تر و بهتری به مشتریان داشته باشند. سیستم مه پاش رستوران برای فضای باز خارج از ساختمان طراحی شده است. که باعث می شوند فضا خنک شده و محیط مطبوع و مناسبی را برای مشتریان شما ایجاد می کند همچنین میزان ساعت شلوغی رستوران را گسترش داده و ظرفیت و میزان مشتریان شما را در طی سال افزایش می دهد و همچنین به مشتریان شما یک حس خوب و یک تجربه استثنایی را هدیه می دهد.

کارشناسان شرکت الین آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشند
WeCreativez WhatsApp Support
کارشناس فروش
کارشناس شماره 1
در دسترس
WeCreativez WhatsApp Support
کارشناس فروش
کارشناس شمار 2
در دسترس