الین طرح فناوران هوشمند

مزایای گیت های کنترل تردد

مزایای گیت های کنترل تردد

اهمیت و کاربرد گیت تردد

  • امنیتی: گیت های کنترل تردد ، افراد را در قرار گرفتن در یک ردیف هدایت می‌کند، بنابراین ماموران امنیتی میتوانند دید واضحی نسبت به هر فرد داشته باشند ، که این امر منجر به شناسایی موثرتر خطرات و تهدیدات بالقوه یا موارد ممنوعه می‌شود. بنابراین گیت کنترل تردد وسیله‌ای است برای ایجاد امنیت و ایمنی در یک محیط .
  • امور مدیریتی و نظارتی: گیت های کنترل تردد در حقیقت معبری است که در هر زمان اجازه ورود یک فرد را می‌دهد. هدایت افراد در یک جهت و صدور مجوز عبور با ارائه کارت ، بلیط ، سکه و … از کاربردهای نظارتی گیت کنترل تردد است. به عنوان مثال : جهت ارائه بلیط در سیستم حمل ونقل عمومی (مترو ، اتوبوس و تاکسی) ، مکان‌های تفریحی و ورزشی (ورزشگاه، استخر ، پیست اسکی ، شهربازی ، موزه و .. ) در سازمانها و مکانهای اختصاصی که فقط افراد خاصی اجازه ورود و خروج را دارند گیتهای کنترل عبور و مرور نظارت بر ورود افراد غیر مجاز را محقق کرده و حتی ورود و خروج غیر مجاز پرسنل را کنترل می‌کنند. و استفاده از این ابزار کاربردی، اهداف مدیران سازمان را جهت ایجاد نظم در مجموعه و نظارت بر ترددهای پرسنل و ارباب رجوع محقق می‌کند.
  • شمارش افراد: یکی دیگر از کاربردهای گیت کنترل تردد شمارش افرادی است که از یک محل خاص گذر می‌کنند حتی در مواردی که نیازی به پرداخت یا احراز هویت نباشد. گیتهای کنترل نفر رو برای این منظور به وفور در مکانهای تفریحی مورد استفاده قرار می‌گیرند تا مشخصص شود چند نفر وارد و خارج شدند.

مزایای گیت تردد

  • جلوگیری از تردد غیرمجاز به مجموعه: در بسیاری از اماکن ورود و خروج به مجموعه و مدیریت آن از طریق واحد نگهبانی صورت می گیرد . این کنترل محدود به شخص می باشد و در صورت حضور نداشتن شخص و یا شلوغی ورودی امکان تمرکز و مدیریت کامل امکان نخواهد داشت. استفاده از گیتها در این اماکن سبب می شود نظارت نگهبان محدود به افراد فاقد مجوز تردد باشد و بدین ترتیب امکان خطا وجود نخواهد داشت .
  •  جلوگیری از ترددهای غیر ضروری: خروج بی دلیل به بهانه های مختلف کارکنان، یکی از دغدغه های مدیران می باشد که در مجموع می تواند باعث ایجاد هزینه های گزافی برای مدیران گردد. استفاده از گیتها و ارتباط آن با سیستم حضور و غیاب سبب می شود به محض خروج شخص از سازمان تردد وی ثبت شود و از حقوق وی کسر گردد. بدین ترتیب افراد تمایلی به خروج از مجموعه نخواهند داشت.
  • اطمینان از ورود به مجموعه : این قابلیت به نام صحت عبور نیز معنی می شود و بدین ترتیب است که پرسنل پس از ثبت انگشت و یا کارت و دریافت پیغام تایید به شرطی در سامانه نرم افزاری ثبت می گردد که از راهرو گیت عبور نماید این بدان معناست که اگر شخصی احراز هویت شد ولی اگز از گیت عبور نکرد در ترم افزار ثبت نگردد . این قابلیت در گیتهایی که در طول مسیر سنسورهای تشخیص حرکت داشته باشند امکان پذیر خواهد بود .

با توجه به گسترده بودن قابلیتهای دیگر گیت های الین خواهشمندیم جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کارشناسان شرکت الین آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشند
WeCreativez WhatsApp Support
کارشناس فروش
کارشناس شماره 1
در دسترس
WeCreativez WhatsApp Support
کارشناس فروش
کارشناس شمار 2
در دسترس