الین طرح فناوران هوشمند

نازل مه پاش پلاستیکی و سرامیکی

نازل مه پاش پلاستیکی و سرامیکی

سیستم های مه پاش نازلی

مطمئنا سیستم های مه پاش نازلی یکی از بهترین سیستم های ایجاد رطوبت و مه در سالن های پرورش طیور، گلخانه ها، گاوداری ها، سالن های پرورش قارچ، رستوران ها، ویلا ها و بیشتر مکان ها می باشند. امروزه استفاده وسیعی از این سیستم های مه پاش می شود. در راه اندازی یک سیستم نازلی می توان از نازل هایی با جنس پلاستیکی به همراه اتصالات پلاستیکی ، نازل های استیلی و یا نازل های برنجی استفاده کرد. هر کدام از این نازل ها دارای مزایا و معایبی می باشند. در این مقاله شما را با انواع نازل مه پاش پلاستیکی و سرامیکی آشنا خواهیم کرد.

سیستم مه پاش نازلی چطور کار می کند

امروزه سیستم های طوبت ساز نازلی برای فرایند خنک سازی در بسیاری از مکان های تفریحی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. در حقیقت آب در این سیستم ها بصورت پودر از نازل ها به بیرون پرتاب می شود. این کار توسط یک موتور و پمپ صورت می گیرد. ذرات پودری آب با جذب گرمای محیط ، تبخیر شده و یک محیط خنک و مرطوب ایجاد می کنند. در مه پاش های نازلی از نازل هایی با جنس های متفاوتی  استفاده می شود. هر کدام از نازل ها برتری نسبت به دیگری داشته و کاربردهای متفاوتی دارند.

نازل های مه پاش

نازل ها یا فوگرها ، قطعه ای در سیستم های رطوبت ساز نازلی می باشند که دارای سوراخ های بسیار ریزی بوده و آب از این سوراخ ها با فشار و به صورت پودر خارج می شود. نازل ها می توانند بسته به نوع خود سوراخ هایی در حد ۵ تا ۱۰۰ میکرون داشته باشند و هرکدام توانایی تحمل فشار خاصی داشته باشد. برای همین منظور نازل ها در سه نوع پلاستیکی ، استیلی و یا برنجی تولید می شوند. برخلاف باور عموم نازل تمام سرامیکی وجود ندارد ولی در نازل های استیلی و یا برنجی از روزنه های سرامیکی بر روی دهانه آنها استفاده می شود.

نازل های مه پاش

 

نازل های پلاستیکی

نازل های پلاستیکی برای فشارهای کم طراحی می شوند. مهمترین مزیت این نازل ها قیمت بسیار ارزان آنها می باشد. این نازل ها توانایی حداکثر ۳ بار فشار آب را دارند. نوع تک نازل پلاستیکی می تواند در هر ساعت تا ۹ لیتر آب را به مه تبدیل کند. این نازل ها مجهز به شیر ضد چکه نیز می باشند. در زمان قطعی آب یک شیر در این نازل ها از برگشت آب به نازل جلوگیری می کند. نازل های پلاستیکی برای محیط ها و سالن های کوچک مناسب می باشد. یکی از معایب این نازل ها عدم تحمل فشار در برابر بار بیشتر می باشد و به دلیل پلاستیکی بودن ، مشکل پوسیدگی نیز دارند.

نازل های برنجی

نوع دیگر نازل ها ، نازل های برنجی می باشد. این نازل ها نیز توانایی فشار زیادی دارند. نازل های برنجی دارای شیر ضد چکه می باشند و برای محیط های بزرگ مناسب می باشند.

نازل های برنجی

نازل های استیلی

بهترین نوع نازل ها ، نازل های استیلی می باشند. این نوع نازل ها بسیار با کیفیت بوده و توانایی فشار آب زیادی را دارند. نازل های استیلی ، ضد چکه و درای بدنه بسیار عالی می باشند. در برخی موارد در این نازل ها از روزنه های سرامیکی و یا تماما استیل استفاده می شود. این گونه از نازل ها برای سیستم های رطوبت رسانی در محیط های بزرگ و سالن های حجیم بسیار مناسب می باشند.

نازل های استیلی

سیستم مه پاش نازلی شرکت الین

الین طرح بعنوان یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان تجهیزات صنعتی و مرغداری ها ، از بزرگترین تولید کنندگان مه پاش های نازلی می باشد. مه پاش های نازلی شرکت الین طرح ، حاصل سال ها فعالیت و تجربه این گروه می باشند که از کیفیت مثال زدنی برخوردار می باشند. مه پاش های شرکت الین طرح از امکانات مختلفی همچون کمپرسور بسیار قوی و کم مصرف ، نازل های استیلی و ضد چکه ، تابلو برق اتوماتیک ، شیلنگ بسیار مقاوم و چندین مورد دیگر بهره مند می باشد. این محصولات دارای ۱۲ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشند.

کارشناسان شرکت الین آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشند
WeCreativez WhatsApp Support
کارشناس فروش
کارشناس شماره 1
در دسترس
WeCreativez WhatsApp Support
کارشناس فروش
کارشناس شمار 2
در دسترس