الین طرح فناوران هوشمند

انواع گیت کنترل تردد

گیت های شیشه ای (گیت مترویی)

از این نوع گیت کنترل تردد بیشتر در سازمان ها، ارگان ها، ادارات دولتی، ایستگاه های مترو (سیستم AFC)، شرکت های  خصوصی، باشگاه ها و شهربازی، به منظور کنترل تردد مراجعین و جلوگیری از ورود و خروج افراد غیر مجاز استفاده می شود. به دلیل استفاده از شیشه به عنوان عامل بازدارنده و همچنین سرعت عملکرد بالا گیت کنترل تردد شیشه ای یا گیت مترویی نامیده می شود. بدنه اصلی این گیتها عموما از استنلس استیل ساخته میشوند ولی در برخی موارد با ترکیب شیشه یا چوب با استیل نیز زیبایی خاصی در این محصولات ایجاد می کند. مانع اصلی از جنس شیشه ۱۰ میلیمتر یا بیشر و در مواردی از لایه های مقاوم ساز و یا لمنیت برای استحکام شیشه ها نیز استفاده می گردد. همچنین از صفحه های پلی کربنات نیز در ساخت باله استفاده می گردد که از استحکام بالای برخوردار بوده و سبکتر نیز می باشند. به کارگیری سنسورهای ایمنی در طول راهرو ایمنی گذر را برای عابر تامین می کند و استفاده از باطری پشتیبان نیز کمک می کند در صورت قطع برق تردد افراد صورت پذیرد.

گیت های فلپ (گیت باله های)

گیت های باله ای که گیت فلپ نیز نامیده می شود به دلیل ساختار ساده و عملکرد بسیار مناسب، استهلاک بسیار پایین، قیمت مناسب، سرعت عملکرد بالا و هزینه نگهداری پایین این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم می نماید تا در بسیاری از پروژه ها از این نوع گیت تردد بهره گیرند. پردازنده مرکزی این گیت هوشمند بر اساس رفتار مصرف کنندگان برنامه نویسی شده و کلیه نکات ایمنی و سوء استفاده ها و خطاهای احتمالی در آن پیش بینی گردیده که توسط نشانگر نوری و هشدار های صوتی به نگهبان اعلام می شود. همچنین سیستم دارای خروجی صحت عبور می باشد که سلامت تردد افراد را به نرم افزار اعلام می کند.

گیت های میله های

گیت های میله ای برای اماکن بسیار پرتردد با عملکرد سخت و سنگین پیشنهاد می گردد. از خصوصیات مهم این نوع گیت تردد سیستم سازگاری کامل با هر نوع اکسس کنترل و ثبت دقیق آمار تردد افراد با استفاده از سنسورها یا کارت های الکترونیکی، کنترل تردد و ورود و خروج مکان های عمومی پر ازدحام یا حساس مانند: سفارتخانه ها، زندان ها، مکان های امنیتی، اماکن تفریحی، ورزشی، و…..

گیت میله ای با دریافت سیگنال از سیستم کنترل توسط اثر انگشت یا کارت، قفل دستگاه باز شده و امکان حرکت چرخشی تا ۱۲۰ درجه را ایجاد می کند. در صورتی که میله ها با هر گونه مانعی تماس پیدا کند توقف می کند اگر مانع همچنان باقی باشد دستگاه شروع به آلارم زدن می کند و چرخ قسمت گردان رها می شود. درصورت بروز هر گونه خطا، سیستم از طریق راه انداز مجدد به صورت خودکار به حالت اولیه باز می گردد.

گیت ویلچری (گیت لولایی)

گیت ویلچری به عنوان مکمل در کنار گیت های کنترل تردد نفررو جهت تردد ویلچر، کالسکه کودک و یا چرخ بار نصب می گردند.حرکت این گیتها به صورت یک طرفه و یا دو طرفه بوده و دارای گیربکس داخلی با سرعت و قدرت متغیر می باشند که میتوانند باله ای با عرض ۱۲۰ سانتی متر و ارتفاع ۱۵۰ سانتی متر را باز و بسته نماید.  گیت های کنترل تردد گردان امکان سازگاری کامل با هر نوع اکسس کنترل و ثبت دقیق آمار تردد افراد با استفاده از سنسورها یا کارت های الکترونیکی، کنترل تردد و ورود و خروج مکان های عمومی پر ازدحام یا حساس مانند: سفارتخانه ها، زندان ها، مکان های امنیتی، اماکن تفریحی، ورزشی، و….. را داشته و به دلیل نصب آسان و سریع، این امکان وجود دارد در کوتاه ترین زمان ممکن گیت مذکور نصب و آماده بهره برداری گردد.

کارشناسان شرکت الین آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشند
WeCreativez WhatsApp Support
کارشناس فروش
کارشناس شماره 1
در دسترس
WeCreativez WhatsApp Support
کارشناس فروش
کارشناس شمار 2
در دسترس